Monday, July 3, 2017

Hello dan selamat datang!


Hello! Saya Kamarul Nizam dan saya adalah remisier utk Malacca Securities Sdn Bhd. (Cawangan Wangsa Maju / Mahkota Cheras). Berpengalaman berdagang di Bursa Malaysia sejak tahun 2015, berpusat di Shah Alam. Saya merupakan ahli MSTA (UK) dan CFTe (USA).

Dengan tunjuk ajar sahabat-sahabat dan guru-guru dalam bidang saham, beserta dengan keinginan yang kuat untuk menguasai ilmu pelaburan saham, saya telah berjaya mengharungi cabaran berdagang di Bursa Malaysia. Namun begitu, kita tidak boleh leka malah mesti sentiasa bersedia dan mengukuhkan pengetahuan kita dalam bidang ini. 

Kini saya sedia berkongsi ilmu dengan sahabat-sahabat terutama yang baru berjinak-jinak dalam bidang ini. Tetap ikuti blog saya ini untuk perkembangan seterusnya. Saya akan cuba untuk memberi penerangan terbaik menggunakan Bahasa Melayu dalam blog ini. Semoga usaha saya yang kecil ini untuk membantu masyarakat, membawa manfaat kepada semua. 

Sebarang komen atau pendapat saya sangat alu-alu kan. Saya boleh dihubungi di nombor telefon 0129385242 atau melalui whatsapp di nombor yang sama, atau email kamarulTA@gmail.com.

Semoga berjaya dengan cemerlang saya ucapkan kepada semua.

Klik butang dibawah untuk hubungi saya.

No comments:

Post a Comment

Updates

Hello! Memperkenalkan, logo baharu kami!   Sedikit penjelasan berkenaan logo kami: Bull and Bear mewakili arah tuju pasaran, naik da...